Nog een weekje - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Kim Herder - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Kim Herder - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Blijf op de hoogte en volg Kim

05 September 2015 | Nederland, Heeten

Na ongeveer 5 maanden aan voorbereidingen is het dan over iets meer dan een weekje zover. Samen met Jessie ga ik vanaf 14 september tot en met 20 januari stage lopen bij Home of Hope in Sri Lanka.

De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest om geld op te halen voor Home of Hope, tot nu toe heb ik ongeveer 550 euro opgehaald. Wanneer mensen nog geld willen geven voor Home of Hope kan dat natuurlijk altijd. Stuur me een berichtje;)

Ik wil gaan proberen om reisverslagen en natuurlijk foto's te maken en die hier te plaatsen zodat ik jullie op de hoogte kan houden van al mijn avonturen in Sri Lanka

  • 09 September 2015 - 17:00

    Diny Fakkert:

    Kim,
    Heel veel succes! Ik lees graag jouw reisverslag.
    Groet:Diny Fakkert

  • 13 September 2015 - 23:05

    Betsie Engberink:

    succes, Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 03 Sept. 2015
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 6506

Voorgaande reizen:

14 September 2015 - 20 Januari 2016

Stage Home of Hope

Landen bezocht: